Odp: komp i TV

Autor: Michał Kazimierczak (kazikbch_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 16:33:26 MET DST

> Probowałem z S-VHS z 15m kablem ale nie ma koloru i są zakłucenia pewnie z
> powodu długości kabla ale może coś innego da się wykombinować.

IMHO, to musisz sprawdzić w ustawieniach system w jakim wychodzi obraz.
Jeśli jest to czarno-biały z zakłuceniami to pewnie jest tam ustawione NTSC,
a musisz zmienić na PAL. Poźniej, żeby wszystko ładnie wyglądało pokombinuj
trochę z Flicker Filter oraz Underscan Option (powinno to być gdzieś we
właściwościach karty).

Pozdrawiam,

[ M i c h a ł K a z i m i e r c z a k ]
[ kazikbch_at_tenbit.pl.NO.SPAM ]