komp i TV

Autor: AS (spectrometr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 07:47:56 MET DST

Wiem że to było wałkowane 1000 razy, ale mnie dorwał ten problem teraz. Może
ktoś napisze krok po kroku w jaki sposob powinienem wszystko skonfigurować
aby otrzymać obraz na TV. Sprzęt to celek 1,2T, Gainward MX4 440 TV oraz
win98se i winxp, najnowsze sterowniki. TV ma wszystko łącznie z S-VHS.
Probowałem z S-VHS z 15m kablem ale nie ma koloru i są zakłucenia pewnie z
powodu długości kabla ale może coś innego da się wykombinować.

Pozdrawiam i proszę o sugestie