Re: Pekniecie wewnetrznej czesci obudowy w monitorze Sony

Autor: 0x0 (0x0_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 13:39:32 MET DST

 Mam zatem watpliwosci co do tlumaczenia serwisu
> oraz pytanie - czym moze byc spowodowane owe pekniecie? Moze odzialy-
> waniem kineskopu? Moze jeszcze czym innym?

Mi tez zdazylo sie cos takiego - model GS 200 (o ile dobrze pamietam).
Obudowa pękła w pobliżu prawego dolnego rogu monitora. Pękniecie biegnie od
krawędzi ekranu do momentu gdzie obudoa zagina sie do tyły....- czyli
dotyczy de.facto tylko czesci obudowy widocznej z przodu.
Nie mam pojecia jak doszlo do pekniecia, bowiem nie przypominam sobie
sytuacji w której monitor byłby narażony na jakiś uraz mechaniczny.....
Może odezwą się jakieś inne osoby i uda Ci sie walke z serwisem wygrac,
czego Ci szczerze życzę.

Pozdr,
0x0