Re: Temperatura HDD 59 C - za wysoka?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 12:58:48 MET DST

Użytkownik "Latet" napisał:

> Ten z 8 MB cache - ST3120026A.

No to chyba akurat dokładnie ten brałem pod uwagę.

> No to i tak widze, ze Barracuda byla najzimniejsza.

Tak, baryłki to fajne dyski. Dobra wydajność, cicha praca, zadowalająca
temp. bez dodatkowego chłodzenia. Czego chcieć więcej? Chyba tylko 3-letniej
gwarancji brakuje :-(

> Jaki mozecie polecic dysk do kieszeni (bez chlodzenia!).
> Oczywiscie 5400, duzy (~ 80 MB) i w miare szybki
> (wiem, ze niektore 5400 sa dosc szybkie).

Może Samsung? 3 lata gwarancji, pojemność do 120 GB. Testowałem niedawno
kilka takich modeli (jest gdzieś teraz dyskusja na ten temat). Grzeją się na
akceptowalnym poziomie, a i wydajność jest przyzwoita. Powinien w kieszeni
wytrzymać.

Pozdrawiam,
Sniper