Re: problem z Flatronem

Autor: Damian (t_at_jemniczy.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 08:24:06 MET DST

ja mam 795 ft+ od 4 lat i nie mialem z nim zadnych problemow...wrecz
przeciwnie, teraz musze sie rozstac na korzysc notebooka i nie wiem jak to
przezyje...bo komfort pracy na wspomnianym flatronie jest nieziemski...
Twoj jest nowszym modelem wiec dziwi mnie to...chociaz cena tego monitora
spadla 3krotnie, ale to normalna tendencja

p.s. tv tez mam flatrona...tak mi sie to juz udzielilo

reasumujac... masz go jeszcze na gwarancji wiec nie kombinuj tylko wymieniaj
jesli ma ci posluzyc na dlugo a spokojnie powinien