Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 21:56:42 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> wrote:

> było to samo. Podejrzewam, że miał wadę fabryczną albo system
> SMART podawał jakieś niezrozumiałe odczyty.

Ciekawe. Jak by byly jakies anomalie to dam znac. W kazdym raze w dysku
5400 przekreconym do budy odczyt temp nie jest mi do szczescia
potrzebny ;)

> W kwestii wydajności nie spotkało mnie ani rozczarowanie, ani
> zaskoczenie. Właściwie nie spodziewałem się rewelacji. Nie jestem
> teraz w stanie podać dokładnych wyników z HDTacha,

Cyferki mnie nie obchodza. Obchodza mnie tylko odczucia czy dysk mulil
czy bylo komfortowo. Bo we wczesniejszych dyskach Samsunga wyraznie
czuc bylo mulenie :/

> Moje zdanie: jeśli naprawdę tanio - kup.

Najwazniejsza to 3 letnia gwarancja :)

> Zawsze to kawałek wolnego miejsca. Wydajnością nie grzeszy, ale na
> magazynowanie danych w sam raz.

Nie robic nic takiego na kompie by potrzebowac szybkiego dysku, a dla
samego jarania sie 7200 czy kilkasekund szybszym ladowaniem systemu czy
programow to nie bede placil krotsza gwarancja.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"