Re: Problem z modemem Motorola sm56

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 20:12:25 MET DST

Użytkownik "Corran" <corran_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Vendigo wrote:
Witam.

> [...]
Omen
EN.

> Też mam taki. I pierwsze pytanie skąd masz drivery do niego pod XP bo
> afaik niema takich do tego pentagrama, a te od 2k gryzą się z systemem
> tak jak napisałeś.

:))
Na stronie motoroli
pisza ze piszą te sterowniki,
i tak chyba jest conajmniej od roku :)))
Mogliby napisac 'odpier...cie sie od nas'
i byloby OK, a nie jakas sciema.

Mnie sie udalo tego modema postawic
na ECS'e K7S5A i XP
na driverach od Win2000
i on dziala do dzisiaj.
Z tego co pamietam to trzeba bylo ostro
trzymac kolejnosci instalacji i wyczyscic
kompa z wszystkich pozostalosci
po sterownikach wczesniej instalowanych
(poniewaz kompa dostalem po kims kto
to chcial zrobic a nie zrobil)