Re: Problem z modemem Motorola sm56

Autor: Corran (corran_at_tenbit.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 12:10:46 MET DST

Vendigo wrote:

> Mam maly problem, z ktorym nie potrafie sobie poradzic. Posiadam modem Omen
> firmy Pentagram na chipsecie Motoroli SM56, system to windows XP wersja EN.

Też mam taki. I pierwsze pytanie skąd masz drivery do niego pod XP bo
afaik niema takich do tego pentagrama, a te od 2k gryzą się z systemem
tak jak napisałeś.

> [...]
> wyswietla sie komunikat, ze port nie moze zostac otwarty i ze prawdopodobnie
> istnieje konflikt sprzetowy. Sprawdzam przerwania, nie ma zadnego problemu,
> nie posiadam zbyt wiele kart rozszerzen, wiec to raczej odpada. Probowalem
> juz chyba wszystkiego, zmienialem sloty w jakie wlozona jest karta, zmiana
> rodzaju modemu na jakis inny, zmiana portu do ktorego jest przyporzadkowany
> modem i nic. Wkurzajace to jest, a nie mam zadnego pomyslu co z tym zrobic.
> Moze kupic nowy modem? Wolalbym nie, ale...
> Jesli ktos mial taki problem, ew. wie jak sobie z tym poradzic, to bylybym

Napisze tylko że sam walczyłem z Sm56 i xp, nie udało mi się uzyskać
niczego satysfakcjonującego. Mam nadzieje że tobie się uda.

Pozdrawiam

--
  ___                                 #  To jest puste...ciągnie  #
 / __\__  ________________            #  się w nieskończoność...  #