Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: PW (pw13_at_box43.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 19:23:05 MET DST

johnnie_w wrote:
> Widocznie czytales grupe nie uwaznie bo od blisko pol roku na rynku sa
> lepsze rozwiazania niz K7S5A (Shuttle, Asrock etc.) i byla o tym tutaj
> wielokrotnie mowa. Skoro twierdzisz ze czytales grupe to doskonale
> pownienes wiedziec czego sie spodziewac kupujac ta plyte i teraz nie
> wylewaj swoich zali na grupe, sam sobie jestes winien.

heh... tak jak i ja...
ale sama plyta faktycznie jest ok, tylko np u mnie
jest problem z tym dziwnym startowaniem,
bios startuje, przelatuje tabelka i miga sobie kursorek
na czarnym tle w lewym gornym rogu...
bios mam najnowszy, sam juz nie wiem co robic...
dzis bede probowal instalowac Win98se, musialem zalatwic
plyte bootowalna, bo z instalki nie bootowalnej
po uruchomieniu 'setup' mam poprostu czarny ekran
i nic sie nie dzieje... w akcie desperacji sptrobowalem
juz win95 lecz sytuacja ta sama, w podwojnym akcie desperacji
chcialem zaladowac dos'a 6.22 no i to samo...

oby z CD bootowalnej poszlo... jesli nie to plyte chyba wyrzuce
na zbity[piii] :))

a co dziwne, jak na C zaladowalem sys'em system (sam comand.com)
to startuje za kazdym razem, stad moje przypuszczenie, ze np w win98
moze byc ok... ehhh, popierdulka normalnie

--
PW
GG:655449