Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:36:44 MET DST

Uzytkownik "Wookie" <wookie_at_post.pl> napisal w wiadomosci
>(ciach)
> Ostatecznie
> pomoglo wetkniecie kart do innych slotow. Karty poprawnie sie wykryly,

No wlasnie po to jest manual do plyty z opisem aby go czytac. :)
Tam jest info, ze niektóre sloty PCI na ECSie sa niewskazane bo wspólnie
dziela zasoby. Skladalem na tej plycie system kuzynowi i to byl jedyny
problem, ze musialem przelozyc modem do innego slotu PCI z w/wym powodu.
Poza tym plyta stabilna sie okazala.

> niestety SB po zainstalowaniu sterownikow i tak nie chcial dzialac a w
> Systemie pojawil sie przy nim wykrzyknik. Dodatkowa atrakcja to fakt,
> ze po restarcie komputera BIOS zacinal sie na detekcji IDE i trzeba
> bylo resetowac kompa guziczkiem na obudowie. Sam BIOS tez jest
> nieslychanie ubogi i po wieloletnim obcowaniu z plytami MSI przerazil
> mnie i wprawil w bezradnosc.

A zrobiles upgrade biosu i jaka teraz masz wersje? :)
Za takie male pieniadze ten ECS nawet dobry jest....

> Tak wiec przestrzegam - ta plyta to gowno jakiego swiat nie widzial.

Nienajlepsza jest to fakt, ale tania jak barszcz. Ja sie przyjemnie
rozczarowalem ta plyta. Tyle zlego sie naczytalem, ze nie chcialem kupic
tego kuzynowi, ale brak funduszy nas zmusil ... i slusznie jak sie okazalo.
Plytka juz ponad rok stabilnie dziala bezproblemowo.
Zreszta problemy bywaja nawet z najlepszymi plytami za ciezkie pieniadze.
Wtedy sie dopiero czlowiek wscieka, ze wydal tyle szmalu na darmo ;)

--
pozdrawiam
Stranger