Shuttle AK-32A - posiadacze, czy jestescie z niej zadowoleni?

Autor: Wookie (wookie_at_post.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:12:01 MET DST

Potrzebowalem nabyc tania plyte pod Athlon 850 (do zasotosowan
biurowych) i skusilem sie na ECS K7S5A Pro. Plyta okazala sie takim
gownem ze przeroslo to moje wszelkie oczekiwania - nie moglem jej
poprawnie skonfigurowac na glupich 3 kartach (grafika, dzwiek i
sieciowa) - windowsy mi wariowaly, BIOS potrafi sie zacinac przy
restarcie kompa i trzeba resetowac a i jego zawartosc jest tak uboga
ze szkoda gadac. W zwiazku z powyzszym czympredzej chce to wymienic i
moge nabyc tanio wspomnianego Shuttla AK-32A V2.0. Mam pytanie czy
plyta nie sprawia zadnych problemow, czy ladnie sie konfiguruje po
wlozeniu kart, czy Windowsy (98SE) nie wariuja i czy ma porzadny BIOS
gdzie mozna sobie wszystko poustawiac. Nie chce nic podkrecac, chce
tylko stabilnej pracy na moim Athlonie 850?

Lukasz