Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 15:39:36 MET DST

Użytkownik "benek" napisał:

> robilem wywiad gdzie sie tylko dalo i wyszlo ze ta "mityczna"
> awaryjnosc Szajsungow to jakies zabobony z prehistorycznych
> czasow :-P

Ostatnio podobny wywiad przeprowadziłem na giełdzie komp. przed zakupem
nowego Caviara SE. Większość gości chwaliła nowe Samsungi twierdząc, że
sprzedają ich najwięcej a wracają do nich pojedyncze (nieliczne) sztuki. Z
kolei o moim Caviarku mówili, że tych pada znacznie więcej i raczej
specjalnie ich nie zachwalali.

Z własnego doświadczenia zauważyłem, że zła passa Samsungów skończyła się na
pojemności 10-20 GB (mi zdechły takie 2).

Na koniec ciekawostka: parę dni temu upały zebrały w mojej firmie pokaźne
żniwo. Zaliczyliśmy 2 awarie klimy (w dość gorących pomieszczeniach).
Temperatury nie wytrzymały 2 Maxtory D540X-4K (20 GB) i jeden Samsung 10 GB
(modelu nie jestem w stanie teraz sprawdzić).

Pozdrawiam,
Sniper