Re: EPoX 8RDA+ i miernik temperatury procka

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 15:04:43 MET DST

> Nie tylko.

???

Soltek

> W takim razie już wiadomo, że ten program coś źle odczytuje. Ściągnij
> Motherboard Monitor 5 - ustaw wszystkie czujniki i wtedy odczytaj temp.
> w idle + full load.

Z tego programu zasiegnalem info o LM90... temperature mierzylem Hmonitorem,
Winbond H/W Doctor, Speedfanem i w kazdym wyniki takie same...

Procesor

> Odczytujesz raz czujnik prod procem, a raz LM90-Local na mój gust, czyli
> temp. układu LM90.

Troszke za duzo wtedy by bylo czujnikow (wg tego co piszesz - pod prockiem,
LM90-Local, przy slocie AGP i z diody) ... nawet w biosie sa tylko 3
pomiary...

> Sprawdź z MBM i pamiętaj, że dioda to nie LM90-Local, tlyko LM90-Remote.

Specjalnie z ciekawosci sprawdzilem MBM (do wyboru byly 3 czujniki Winbond1,
Winbond2 i Winbond3) i odczyty sa takie same jak w poprzednich programach
(idle 42-czujnik, 47-dioda oraz full-load 46-czujnik, 51-dioda) nawet w
biosie sa takie same wartosci (a oznaczenia to: dioda-ABSII Temp,
obudowa-System Temp, czujnik-CPU External Temp) wiec ja nie mam wiecej
watpliwosci, byc moze na Asusach czy Abitach ten czujnik pod procesorem jest
inaczej umieszczony...

pzdr
Offca