Re: Epson 580 i Windows XP

Autor: Muzzy (muzzy_at_adres.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 13:50:59 MET DST

> Działa komuś taki zestaw u mnie same problemy
> - nie chce drukować
> - po podłączeniu drukarki przez usb system się zawiesza
> drukarka musi być włączona przed startem systemu
>
> sterownik do XP ze strony Epsona

Witam
U mnie też były z tym cyrki - nie wyświetlał się status drukarki, nie
drukowała, wyskakiwał błąd jakiegoś pliku... Ale ostatnio przy wyłączonej
drukarce zainstalowałem sterowniki, potem ją włączyłem, zainstalowałem
sterowniki jeszcze raz (bo system o to prosił) i teraz działa. Chociaż błąd
pliku nadal wyskakuje przy drukowaniu, ale to w sumie w niczym nie
przeszkadza. A co najciekawsze z prawie pustych tuszów zrobiły się nagle
pełne i w dodatku działają!

--
Zdrówka, Muzzy
muzzy_at_adres.pl