Re: Wiatrak na procku ma wydmuchiwać czy wdmuchiwać?

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 12:03:31 MET DST

Hehm... to w którą stronę dmucha wiatrak na CPU daje tylko efekt taki, że
albo słychać gwizd powietrza albo nie, i jakiejś reuły na to nie widzę.
Natomiast jeśli jeden wiatrak będzie ssał z obudowy, a drugi koło niego
dmuchał w radiator procka to skądś te powietrze będzie musiało się wziąć.
Moim zdaniem będzie to nieskuteczne, bo wiatrak obudowy będzie "zabierał"
powietrze temu drugiemu (jeszcze zależy jak blisko siebie są) i może się
okazać że będzie kijowe chłodzenie procka....
A z drugiej strony, odwróć wiatrak w obudowie do góry nogami :)))

/Sławicki