Re: EPoX 8RDA+ mierzy +2,88V zamiast +3,3V !!!

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 17:56:55 MET DST

> Dzis rano zas doczytalem watek o tym, iz problemy
> Kingstone'ów HyperX na plytach z chipsetem nForce2 w trybie DualDDR jest
> dosc znany i to najbardziej w gronie uzytkowników plyt Asusa.
Oj tak. wiem cos o tym. mam szajsusa.
nie dziala = wywala bledy wiekszosc kosci 512MB dwustronnych. zarowno w dual
jak i single channel.
osobiscie przeszedlem przez meke testow - testowalem kingstone na
infineonie, na kingstonie, na hynixie, geila (ten szybko odpadal), hyperX`a
na samsungu.
zadzialaly mi dopiero zwykle kingstony value 333DDR cl2,5 na micronach.
chodza na cl2 6-2-2 333.
takze do nforce`a2 je polecam (jesli ktos potrzebuje wiecej ramu - mi
dzialaja trzy w trybie dual channel - testowalem 36 h w prime95 na cl2 bez
podnoszenia vdimma).

a jeszcze jedno - jesli chcecie stwierdzic czy dane pamieci chodza calkiem
bez bledow na nforce2 - to nie wystarczy memtest czy jakis inny dosowy
program, dopiero prime95 to wykrywa (zwykle wystarczy zapuscic test przez
jakies minimum 12h) ;] mialem takie przypadki, ze memDOC czy cos takiego
przeszedl bez problemu, a potem prime95 sie wywalil po 30 sek. (sic!)

pzdr,

---
aRti