Re: LCD+kabel+karta. graf?

Autor: Sebastian Beres (sebastian_at_kapitalplus.com.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 11:28:40 MET DST

Osobiscie mam Nec-a 1760 NX na Radeonie 9000 Pro / 9100 ( narazie mam obie
karty bo nie zdecydowalem sien a zadna konkretnie)

Z monitora jestem bardzo zadowolony, SRGB, DVI .... Swietny czas reakcji...
Smurzenie widac tylko i wylacznie przy przeciaganiu okienek na pulpicie (
szybkim )... Sterowniki do neca dobre, choc odrazu polecam zmienic color
profile z necowskiego na standardowy SRGB i wyregulowac lekko kolor (
praktycznie jak na crt tylko kolory wyrazniejsze )...

Moj nec ma 1 mankament... choc to nie dokonca pewne czy to monitor czy cos
innego.... U mnie w domu jak go podlaczylem w pewnych momentach na ciemnych
kolorach / tle widac cos jakby falowanie... ale niweluje to podniesienie
jasnosci....... Monitor ma fabrycznie jasnosc ustawiona na maximum... zalezy
jak kto lubi.... ale przy 31 jest bardzo jasny....

na 81 - 100 chodzi swietnie.... wiec jasnosc w nim to kwestia upodoban...
( kontrast zawsze na 50 ... niema sensu wiecej )

Jesli bys sie decydowal na nec-a napisz maila podam ci optymalne ustawienia
RGB dla niego tak aby wiernie kolory odwzorowywal.

PS... Monitor dziala swietnie zarowno na CRT kablu jak i DVI