LCD+kabel+karta. graf?

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 11:17:25 MET DST

witajcie
jako ze w przeciagu 2 tygodni mam zamiar kupic wlasnie panel i karte
graficzna mam klika pytan.
jako, ze wydaje mi sie to wazne napisze do jakich zastosowan ma byc sprzet -
jestem programista, patrze na monitor 6-12 godzin dziennie(nocnie:), monitor
musi byc jak najmniejszkodliwy dla oczu, i jezeli to mozliwe w miare dobry
jakosciowo obraz
karta graficzna musi miec dvi, zalezy mi dosyc na podwojnym ramdac' u, no i
oczywiscie jakosc obrazu jest priorytetem, drugim jest cena :( (dlatego
matroxy odpadaja...)
mam zamiar to polaczyc wszystko kablem dvi - o wlasnie - skad sie biora
roznice w cenach kabli dvi, w 1 sklepie widzialem za 50zl, w inym za 150?
po pierwsze - na panel mam do wydania do ok 2600zl i o to modele jakie udalo
mi sie wyszperac w sieci:
Eizo L465(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2938)
NEC 1760NX(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5630)
Philips 170B2M(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=998)
LG L1710B(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5855)
pracowac mam zamiar w 1280x1024 wiec tak sobie mysle ze eizo moze byc troche
maly...
za LG przemawia cena i niezle parametry chyba(kontrast?), philips ma wysoka
ocene w chip(ale chip czesto zle pisze, a prawie zawsze b dobrze oceniaja
phiplipsy), NEC ?
jak to jest z opisami kazdy wie, a mi chodzi o subiektywna porade...
co do karty graficznej myslalem o radeonie 9000pro, bo 9100 bywaja b dobre i
bardzo slabe, prawdopodbnie bylby to jakis HIS w cene ok 330zl(9000pro ma
chyba podwojny ramdac 400?)

z gory dziekuje za porade

--
pozdr