Re: Problemy z RADEONEM

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 11 Jun 2003 - 00:45:16 MET DST

> CZ
>
> Zamierzam kupić sobie radka 9000 firmy gigabyte,
> ale muj znajomy który miał takiego samego radeona
> ostrzega mnie przed kupnem.
> Mówił że miał z tą kartą spore kłopoty,
> Mam Radeona Gigabyte, tyle, ze 7500 LE i ....nie moge ustawic odswiezania
wyzszego niz 60 Hz.Raz znajomy po calym dniu prob ustawil to odswiezanie na
100Hz, to wtedy obraz czcionki w tekscie byl bardzo kiepski, litery wyblakle, z
olbrzymia pikseloza.Potem znow odswiezanie wrocilo do 60 Hz i wciaz pracuje na
swoim starym kompie z karta za 80 zl, bo juz mi brak cierpliwosci .A ten Radeon
lezy i dojrzewa jak stary ocet.Sam wiecej takiego wynalazku nie kupie.Pozdrawiam