Re: SBLive 5.1 i prawidlowe ustawienie dzwieku - problem

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 22:21:35 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu TOmek naskrobał(-a):

> hmm mozliwe ze to cos ze sterownikami - pod win98 mialem te z ze strony
> creativa a pod xp systemowe bez bajerow.

No więc zapewne w tych od creative'a miałeś włączoną opcję o której
wspominam. Chociaż szczerze mówiąc wydawało mi się, że obsługiwał to
tylko player Creativa, to mogę się mylić. Stery systemowe WinXP nie
posiadają tego bajeru stąd też stereo masz na 2 kanałach a AC3 na 5. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288