Monitor zaczął piszczeć przy zmianie rozdzielczości

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 19:53:55 MET DST

Witajcie!
Mam stareńki monitor CTX 15" i przez wiele lat żadnych z nim problemów nie
miałem. Dziś stracił zupełnie geometrię (jakby zooma zrobił). Zrobiłem degauss
i wyłaczyłem na 15 minut. Ochłodził się i działa dobrze, ale jak się zmienia
rozdzielczość to piszczy :/ Sprawdziłem czy karta graficzna jest odpowiednio
chłodzona i zdjąłem panel boczny i przedni (zszedłem też z taktowaniem i
napięciem procka).

Zmniejszyłem timingi, tak żeby go nie żyłować (960x720_at_92 -> 90Hz),
przykręciłem poziom kolorów (do 90%, było na 100), zmniejszyłem jasność...

Jego temperatura nie odbiega od tego co obserwuję normalnie (ręką), ale
zacząłem się martwić. Proszę o porady: jak go eksploatować, żeby wytrzymał
jeszcze conajmniej rok ? Pracuję z nim 12-16h dziennie.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
 FastViper (at) poczta (dot) onet (dot) pl