Re: hack odtwarzacza mp3

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 20:00:02 MET DST

Dnia 9 Jun 2003 13:25:05 -0700 majki efu w wiadomości
<60c17971.0306091225.52dbe41f_at_posting.google.com> napisał/a:

>To moze jest post nie na to forum ale nie wiedzialem gdzie go napisac.
>
>Wiem ze jest mozliwe shackowanie software w przenosnym odtwarzaczu
>mp3. Chodzi mi o zmiane kodeka. Nie przepadam za mp3, wole ogg, ale
>odtwarzacze ogg sa troche drogie.

A czy to aż taki problem ? Robisz sobie po prostu mp3 ze swoich oggów.

>Czy ktos z was robil takie rzeczy?

Ja nie :) A na googlu sprawdzałeś ?

>na jakich modelach jest to wykonalne?

W sumie to chyba na wszystkich, ale trzeba znać architekturę takiego
odtwarzacza (procek, peryferia, mapa pamięci itd.), napisać w
asemblerze tego procesora odpowiedni program i wgrać go do epromu.
Potrafisz ? ;)

>czy jest to wykonalne w domowych warunkach, bez zadnego "wrsztatu"?

Jeśli producent odtwarzacza daje możliwość aktualizacji firmware po
kabelku i masz taki "zhackowany" firmware to tak.

BTW to sie bardziej nadaje na pl.misc.elektronika, ale jeśli byś tam
postował to na Zeusa podaj jaki to odtwarzacz, ani tu ani tam nie ma
dyżurnych grupowych wróżek !!! ;P

pozdro

--
KRiZBi