Re: QDI PlatiniX 2D/533 - czy warto?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 18:20:34 MET DST

"zasadka" <tomek_at_zasada.pl> wystukał
(news:bc2nep$ss$1_at_flis.man.torun.pl):

> Mam teraz PIII-550 (lekko podkręcony - 112 FSB) z płytą główną
> Gigabyte BX2000+ (super płytka, 4 kanały IDE, wbudowany kontroler
> Promise, dual BIOS, dobry monitoring temperatury - mam ją ponad 3
> lata i jest bez zarzutu). Czy dużo zyskam na wydajności przy
> przejściu na tego PlatiniX-a i Celerona 1700?

Niestety Celeron 1700 do wydajnych nie nalezy. Zyskasz, ale szoku nie
przezyjesz.

> Czy płyta i procek chodzące 24h/dobę szybciej się zużywa?

Nie - za to jest dobrze przetestowane :-)

> Summa summarum
> Kupować czy nie?

Raczej nie, ale nie ze wzgledu na wyeksploatowanie (to ma znaczenie np.
przy monitorze czy nagrywarce), lecz ze wzgledu na dostepnosc lepszych
ofert (np. nowy Athlon 1700+ i uzywana plyta wyjda w podobnej cenie, z
nowa jakies 100 zl wiecej).
Pozdrawiam
Egghead