EPoX 8RDA+ mierzy +2,88V zamiast +3,3V !!!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 11:59:56 MET DST

cześć wczoraj tak z głupia frant popatrzyłem na napięcia i zaniepokoiło mnie
że zamiast 3,3V jest 2,88.. zasilacz Chieftec 360W jednofanowy. I teraz
nie wiem czy faktycznie jest taki spadek napięcia czy też może płyta źle to
mierzy? Co to jest za napięcie? Gdzie przyłożyć multimetr żeby zmierzyć
dokladnie?

konfiguracja jest taka:
AXP 1700+@2400+ (12x166)
EPoX 8RDA+ v1.1
2x256 GeIL PC2700 Ultra CL2.0
Sapphire 9100 64MB 128b
sieciówka Planet 100Mb na PCI (nie chce mi się u providera zmieniać numeru
karty)
HDD IMB/Hitachi VancouverII 180GB
HDD Fujitsu 5GB
DVD-ROM LG

jak dla Chiefteca 360W nie powinno to stanowić problemu no nie? tym bardziej
że 3,3V używa chyba tylko płyta (?). Inne napięcia są w porządalu

co o tym myslicie? jak jest na Waszych epoxach?

PZDR
Shaman