Re: klej do radiatorow

Autor: alkos (TNIJalkos_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 10:56:09 MET DST

> posmaruj pamięci pastą termoprzewodzącą (tylko zostaw troszkę wolnego
> miejsca po brzegach) kup sobie SuperGlue (czy coś podobnego) i kapnij po
> małej kropelce w każdym rogu - przyłóż radiator. Po paru sekundach już nie
> będziesz w stanie go odlepić :)

No jasne, tylko automagicznie odlepi się sam po miesiącu. Jak nie zauważysz,
jesteś w d****. ;)
Sam tak zrobiłem i radator ważączy na oko 30dkg spadł mi na sieciówkę i mało
jej nie zmiażdżył - teraz się wycwaniłem i po przylepieniu na pastę oblałem
go klejem epoksydowym. Już nie powinien się stawiać.