Re: piszczacy zasilacz i goraca plyta

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 21:35:00 MET DST

In article <Xns9395D3B085E02jingjang_at_193.110.122.80>, Jacek Maciejewski
wrote:

> O mamma mia! Elektrolity nie mają prawa parzyć ani nawet być gorące.
> Ty weź lepiej i je wymień, bo się zagotują i wybuchną.
> Czy nie masz przypadkiem płyty z felernymi fabrycznie elektrolitami?

A po czym to poznać? Tylko po tym, że są gorące? Obok tych elektrolitów są
małe cewki z grubego drutu, które też są bardzo gorące, częściowo pewnie od
nich grzeją się te kondensatory. Ale i tak to wszystko wydaje mi się zbyt
gorące, coś się popsuło, tylko nie wiem, płyta czy zasilacz.

Paweł