Re: Problem z modemem Motorola sm56

Autor: Alchemik (kilohz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 15:40:35 MET DST

 "Roman Sąsiada" <katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
Omen
EN.

> Czyli za pierwszym razem łączysz się bez problemu ?

Tak, moge sie nawet polaczyc za drugim razem, pod warunkiem, ze nie
zrestartuje komputera. Jesli jest restart, to tylko przeinstalowywanie
modemu pomaga, a i zawsze sa z tym jakies hece.

> Jesli chce polaczyc sie z internetem za drugim razem wyswietla mi, ze
>
> A to już jest dziwne...
> <strzelam mode=on>
> Jaki masz kraj ustawiony w programiku obsługującym modem (sm56hlpr)?
> Jeżeli Polskę, to zmień na universal, zrestartuj kompa i zobacz czy
> pomogło...
> <strzelam mode=off>

Wiem, ze dziwne, dlatego pisze. Sprobuje zobaczyc, czy to cos da, mam teraz
dostep do innego kompa, to sprobuje sprawdzic, czy moze to tylko wina
chipsetu. Ale jako, ze mi sie troche spieszy, czy moze ktos moglby
powiedziec mi jaki warto w miare tani modem kupic?Zeby wspolpracowal z
windows XP i moja plyta? Slyszalem, ze procesory Lucent sa calkiem dobre.
Widzialem jakis firmy pentagram Navara, oraz jakis firmy Microcom (chodzi
zeby byl tani) Czy warto? Dzieki z gory

--
             Alchemik           gg:183441        kilobyte_at_tlen.pl