Re: SB Live! - ile odmian tej karty?

Autor: tomek(int) (integer_at_o2.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 14:16:24 MET DST

Sprinter wrote:

> Jest ich troche, na poczatku creative wypuscil wlasnie modele CT4620 - to
> byl pierwszy pelny live!, potem wypuscil wersje okrojone (bez bajerow) tzw.
> value i to byly CT4670 i CT4760. Nestepny ktok to bylo wprowadzenie kart z
> serii CT48xx, to byly Live! 1024 Player (nastepcy wersji value), zmienili na
> nich przetworniki (na gorsze oczywiscie i tansze) oraz dodali wyjscie
> cyfrowe na sledziu.
> Potem wyszedl Live 5.1 czyli SB060 i SB0100 i jego dalsze klony...
>
> Najbardziej problematyczne byly te CT48xx, ale to w kwestii sterownikow pod
> [...]
dzieki wielkie za wyczerpujace informacje!
juz mi sie nieco wyklarowalo.
swoja droga nie rozumiem takich dzialan. to samo jest z firma ati i jej
radeonami. sto tysiecy odmian o baaardzo szerokim spektrum cen i
wydajnosci. a mozna przeciez wprowadzic nowe nazwy.

pozdrawiam
tomek

--
[integer_at_o2.pl] GG#: 321156