Re: SB Live! - ile odmian tej karty?

Autor: Sprinter (dema_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 16:30:11 MET DST

> rozgladam sie za takowa karta. zauwazylem jednak mnogosc odmian tej
> karty- sb live! 1024, 5.1, player itd.
> czym one sie roznia? czy wszystkie chodza na CT4670? jesli nie to ktora
> wersja jest najnowsza/najlepsza?

Jest ich troche, na poczatku creative wypuscil wlasnie modele CT4620 - to
byl pierwszy pelny live!, potem wypuscil wersje okrojone (bez bajerow) tzw.
value i to byly CT4670 i CT4760. Nestepny ktok to bylo wprowadzenie kart z
serii CT48xx, to byly Live! 1024 Player (nastepcy wersji value), zmienili na
nich przetworniki (na gorsze oczywiscie i tansze) oraz dodali wyjscie
cyfrowe na sledziu.
Potem wyszedl Live 5.1 czyli SB060 i SB0100 i jego dalsze klony...

Najbardziej problematyczne byly te CT48xx, ale to w kwestii sterownikow pod
windowsa, w linuksie raczej wszystko bylo w porzadku.

Osobiscie nigdy zaden model nie sprawil mi problemow, wszystkie te karty
obslugiwane sa przez modul emu10k1 i dzialaja bardzo ladnie pod linuksem.