Re: Samoczynny restart cmopa :-( szlag mnie trafia

Autor: _Q_ (maxymz_at_nospam_wp.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 12:50:32 MET DST

> Kurcze mam kompa który się czasem sam restartuje. Zjawisko występuje
> losowo. Czasem raz na dzień, czasem 2, a czasem wcale (przez tydzień)

Jesli to winXP to proponuje ustawic w biosie najwolniejszy timing pamieci,
ew. zrobic load bios defaults. U mnie pomoglo - resety zniknely jak pamieci
ustawilem na timing 3,3,3 zamiast 2,2,2 :) Co ciekawe win98 dzialalo
normalnie bez zwisow itp. Jesli nie to wina jakis sterow moze...

> Płytę mam ECS K7S5A Durona 1000, Grafika Matrox G400 (na Rivie TNT też
> to występowało). Zasilacz 300W MaxPower
> 2 dyski, CD-ROM, Nagrywarka i FDD

Moze zasilacz? Sprawdz na innym jak masz mozliwosc..

Pozdr,
_Q_