Re: Czyżby pamięci czy może karta graficzna?

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 12:53:26 MET DST

> Od tamtej pory podczas odtwarzania DivXów dowonlym kodekiem (czy to
> ffdshow czy jakiś DivX 5.0coś) , niezależnie od filmu mam co jakiś czas
> niebieskie bądź czerwone "kwadraciki", po 2-3 na ekran co jakieś 3
> minuty, trwające przez ok. 100-200 klatek (tak że jeszcze zostaje po
> takim kwadraciku smużka). Wygląda to na jakieś błędy w dekodowaniu, ale
> czy jest to właśnie problem pamięci (sprawdzałem memtestem86 - zero
> błędów) czy może coś związane z kartą graficzną? Konfiguracji nie
> zmieniałem, software'owo też wszystko tak jak przed wymianą tej kości.

No widzisz i to błąd, że zainstalowałeś wszystko ... kiedyś był taki kodek
który wszystko tak kaszanił.
Na twoim miejscu odinstalowałbym wszystko - usunął fizycznie pliki i wgral
na począteg zwykłego divixa 5.05.
Z karta i pamięcią wszystko jest ok - to wina kodeka - też tak kiedyś
miałem.
Co do 1 części posta nie będe się wypowiadał - nie jestem expertem ;)

pozdrawiam - bk