Jak usunąć boot sektor ?

Autor: kamil (kr0gulec_at_wp.nospam.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 08:46:16 MET DST

No wlasnie. Mam problem, bo chce sformatowac dysk i w koncowej fazie pojawia
sie okienko, ze boot sektor jest modyfikowany. Wcisnij 'y' aby akceptowac...
i za cholere nie akceptuje. Przerwya sie formatowanie i dupa... To samo jest
z fdisk iem. Usunalem sobie ladnie partycje i przy wychodzeniu to samo
okienko...
Wydaje mi sie, ze to moze trzeba cos ustawic na plycie albo w biosie, ale
nie mam pojecia co...
Help...

Za wszelkie odpowiedzi z gory dzieki.

kr0gulec_at_wp.nospam.pl <- usunac co trzeba