Odp: Karty dzwiekowe.

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 08:36:52 MET DST

Użytkownik Dj Gippo <djgippo_at_NOSPAM.satfilm.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bc08sc$npa$3_at_news.telbank.pl...
> Szlem laka, kwiaty pachly, a slovyck powiedzial :

miejsca

> sb live 5.1 w polaczeniu z Quintessential Player do mp3 normalnie full
> wypas, super dzwiek
> mam to u siebie podlaczone pod hifi technicsa...super dzwiek
> pozdro
>
> --

Super dzwiek to kwestia indywidualna,
Nie bez przyczyny powstał działa sprzetow Hi-end, i ludzi tzw.
audiofili,
A sprzet tego typu kosztuje sumy których nigdy mieć nie bedziesz.:-)