Odp: Jaka kamere internetowa polecacie ?

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 08:11:51 MET DST

Użytkownik Max <max_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bc05vj$gmc$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie,
>
> Postanowilem kupic kamere internetowa, lecz za bardzo nie siedze w tym
> temacie. Czy ktos moglby mnie mniej wiecej oswiecic i doradzic jaka
kamerke
> warto kupic ? Zastosowanie to glownie zwykly czat z kamerkami ale zalezy
mi
> na dobrej jakosci obrazu. Bajery typu robienie zdjec, jakies wew. pamieci
na
> fotki, ksztalty ala aparat fotograiczny mnie nie interesuja. Najwazniejsze
> to jakosc, tak zeby dobrze lapala obraz w dzien i w nocy (przyciemnione
> [...]

Rozdzielczość jakiej używasz na czatach jest niewielka ,Kamery jakie
możesz spotkać mają najwyżej rozdzielczoć 640, x480 - a to i tak
bardzo dużo bo nie wykorzystasz raczej tego na rozmowy life gdyż
mało kto mógłby na żywo odbierać obraz z taka dużą. rozdzielczośćą.
  Chyba że chciałbyś zrobić coś takiego .: www.ral.pgr.clubnet.pl Dałem
tam zordzielczość około 320x 280 cyz jakiś podobnie, A i tak wiem
że ludzie z SDI gdzieś daleko mieli czasmi problem żeby zdażyło sie cała
załadować.
Wiec max rozdzielczość kamery może CI sieprzydać jedynie do robienia
sobie zdjeć które zostaiwasz na dysku.
Wiec co do wyboru jezeli nie chcesz bajerów w stylu apartau cyfrowego
masz dużo
a małe pieniadze.:
http://onet.allegro.pl/search.php?string=kamera+internetowa&category=2&count
ry=1