Jaka kamere internetowa polecacie ?

Autor: Max (max_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 22:22:45 MET DST

Witam serdecznie,

Postanowilem kupic kamere internetowa, lecz za bardzo nie siedze w tym
temacie. Czy ktos moglby mnie mniej wiecej oswiecic i doradzic jaka kamerke
warto kupic ? Zastosowanie to glownie zwykly czat z kamerkami ale zalezy mi
na dobrej jakosci obrazu. Bajery typu robienie zdjec, jakies wew. pamieci na
fotki, ksztalty ala aparat fotograiczny mnie nie interesuja. Najwazniejsze
to jakosc, tak zeby dobrze lapala obraz w dzien i w nocy (przyciemnione
otoczenie) , z bliska i z daleka, oraz co najwazniejsze zeby byla tania :)
Cena tak mniej wiecej maksymalnie do 200zl.

Dziekuje za ewentualna pomoc.
Pozdrawiam
Max.