Re: W sklepie czy samemu .

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 00:29:08 MET DST

Dnia Fri, 6 Jun 2003 20:56:43 +0200 Bordkolor w wiadomości
<bbqohs$7uh$1_at_nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

>Ja osobiście kupił bym w sklepie. Samemu składanie to nie na moje nerwy a
>tak będe spokojny, a cena - czasami warto ciut więcej zapłacić za święty
>spokój

Jeśli ktoś zna się choć trochę na podzespołach i potrafi odróżnić dysk
od karty graficznej to zdecydowanie lepiej jest złożyć kompa samemu.
Zalety - można złożyć sobie dowolną konfigurację i używać dowolnych
(czyli tych co chcemy) części z róznych sklepów, do tego mamy pewność
że są to dokładnie te części co na fakturze, nie ma żadnych plomb i
problemów z upgrejdami. No i ile frajdy że ma się własnoręcznie
złożony sprzęt :) Natomiast na samym składaniu nie trzeba się znać -
to prostsze od klocków lego. Hint - RTFM ;)

pozdro

--
KRiZBi