Re: W sklepie czy samemu .

Autor: Pablo (delorian_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 21:55:58 MET DST

Użytkownik <patryszja1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> chcialabym sie Was poradzić
> Wkrótce chcę kupić komputer i nie wiem czy składać go sama czy
> kupić po prostu w sklepie z gwarancją ( i chyba drożej).
> ...właśnie i w jaki sposób jest taniej i bardziej się opłaca.
> Za wszelkie sugestie z góry dziękuję

W niektorych sklepach cfuniaki moga ci zlozyc kompa na czesciach ktore sa na
papierze ale tylko na papierze. Moga wsadzic ci czesci poserwisowe, stare
itp.A i sobie licza odpowiednio. Mozliwosci jest wiele. Sobie i znajomym sam
skladalem kompy. Jak cos sie popsulo to jechalo sie do sklepu i albo wymiana
na nowa albo serwis. Czesc ktora padla zawsze mozna zastapic na czas
serwisowania/sprawdzenia inna czascia w przypadku oddania calej budy nic nie
dostajesz.
Jesli chodzi o swiety spokoj jaki podobno jest przy kupnie kompa w sklepie
to chyba jest mocno naciagany spokoj.
Takie jest moje zdanie wiec inni moga sie niezgodzic.