zasilacz at i klopot

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 20:47:17 MET DST

witam,
musialem sobie zalatwic 'nowy' zasilacz do komputera i w tym miejscu
zaczely sie problemy..
Sposob podlaczania kabli nie jest w zaden sposob opisany na zasilaczu
Kable sa cztery czarny bialy brazowy i niebieski
Przy pomocy miernika doszedlem do wniosku ze kablami
czarnym i bialym plynie prad od gniazdka w zasilaczu ale dalej
nie wiem jak podlaczyc kable (tzn bialy do niebieskiego czarny do
brazowego czy odwrotnie) jak sadzicie ma to jakies znaczenie?
Pomyslalem sobie odrazu o modemie kablowym ktory ma plaska wtyczke,
ktora
mozna podlaczac w rozne strony, ale znajomy postraszyl mie ze jak
podlacze
odwrotnie to moze sie zmienic kierunek przeplywu pradu i wszystko sie
spektakularnie spali.
Pomozecie? nie chce niczego spalic ale bardziej boje sie o instalacje
elektryczna zeby cos sie jej nie stalo.

Jezeli sie to przyda
wwyprodokowano przez Linkworld electronic
model lp-8

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'