Re: Jak zmusić drukarkę aby

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 17:18:31 MET DST

=Kanku= wrote:
> Byc moze ten 'czarny' wcale nie jest czarny bo drukujesz w palecie np
> 16 bitowej i tam ciezko uzyskac idealny czarne, wiec drukarka musi

Raczej nie - True Color. Najwyzsza jakosc drukowania.

> Inna sprawa z clipartami, tam jest mniejsza paleta kolorow i dlatego

Mam wrazenie, ze on cliparty traktuje jako grafike wektorowa i jakos inaczej
to przetwarza niz rastrowe zdjecia. Ale jak ustawilem na próbe papier
fotograficzny
(chociaz jest zwykly) to wszystko lecialo z kolorowego - zero czarnych
kropek.

> A jak masz 32 bity to na czarny skladaja sie:

Tak, tak ale ja sprawdzam wydruk pod bardzo silnym powiekszeniem i nie ma
w ogóle czarnych kropek - wiem, ze nawet te kropki skladaja sie z
piko-kropek
ale w stosunku do wydruku samego czarnego tekstu jest ogromna róznica.

> PS. Dlaczego ustawiasz zeby wysylalo tylko na priva?

Hmm... ustawilem FUTa, u mnie "odpowiedz na grupe" dziala prawidlowo.

pozdrawiam serdecznie
MDR