Re: nforce2 czy kt400

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 17:00:37 MET DST

In news:186117204671.20030605162426_at_telefon.gsm.pl,
Michał Młynarczyk <faq_at_telefon.gsm.pl> typed:
> Grzech napisał/a...

> KT400A. Niech inni testują na sobie wynalazki nVidii. Różnica w
> wydajności nie usprawiedliwia różnicy w cenie i pewnego ryzyka
> związanego z zakupem nie do końca sprawdzonego produktu.

bez przesady, nforce2 jest juz sprawdzony - obecnie najpopularniejsza
plyta do krecenia to epox/asus na nforce, niektorzy maja uprzedzenia do
marki 'via' ale do nvidia... raczej nie:)
co do ceny, to imho jest uzadasniona (msi - 40 zeta roznicy), chociazby
sama sieciowka, nie wspominajac o dual ddr, faststream w via400a wydaje
sie byc troche naciagany... no i ciekawe czy plyty na kt400a maja
oddzielne taktowanie pci, agp (jak nforce2)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -