Re: hp 3820

Autor: Majonez:\) (dzyndzel44[wytnij_to)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 09:47:28 MET DST

Użytkownik "Lukin" napisał w wiadomości

> Może ktoś poda stronę tego "Siwka" , ponieważ sam posiadam w/w drukarkę od
2
> miesięcy i problem mnie zainteresował. Poprzednio byłem posiadaczem
drukarki
> HP 845c i tam z napełnianiem nie było żadnych problemów, dlatego
> zdecydowałem się na zakup HP3820 , która ma tusz o identycznym oznaczeniu
> jak poprzednia - ten post więc mnie wielce zaintrygował ?

http://www.siwek.com.pl/ ale nie udało mi się nic tu znaleźć o hp3820.
http://druknet.pl/regeneracja/?tid=200 Tu znalazłem sposób o resetowniu
ustawień hp z serii 900. Tusz chyba ten sam. Trzeba mieć 2 stare pojemniki.
Może w3820 też zadziała. Drugi sposób ze stronki nie pomógł. Póki co drukuję
i chrzanię komunikaty :)