Re: hp 3820

Autor: Lukin (mario07_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 23:35:09 MET DST

> "szczałka" na strone pana Śiwka z Piekar śląskich co tusze w Milowicach w
> Sobote sprzedaje!!! Tam wszystko napisane jak "oszukać" drukarke!!!
Witam.
Może ktoś poda stronę tego "Siwka" , ponieważ sam posiadam w/w drukarkę od 2
miesięcy i problem mnie zainteresował. Poprzednio byłem posiadaczem drukarki
HP 845c i tam z napełnianiem nie było żadnych problemów, dlatego
zdecydowałem się na zakup HP3820 , która ma tusz o identycznym oznaczeniu
jak poprzednia - ten post więc mnie wielce zaintrygował ?