Re: W sklepie czy samemu .

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 01:42:00 MET DST

> Wkrótce chcę kupić komputer i nie wiem czy składać go sama czy
> kupić po prostu w sklepie z gwarancją ( i chyba drożej).

Napewno nie kibelmarkety i inne makro, mikro, itp....

a co do ceny - u mnie w sklepie zestaw kupiony "w calosci" zlorzony jest
tanszy o pare procent niz ten sam zestaw kupiony w postaci sterty
kartonikow - prosta sprawa - 99% ludzi sie slabo zna a udaje cwaniaka i
potem po 50 razy przylaza i dupe truja, bo nie umieja windowsa zainstalowac,
albo ze costami niedziala, procesor ukrusza, plyte zle przykreca... i
jeszcze mozliwe ze czesci nowe sa padniete (regularnie Winfast.... ) a
przeciez nie bedziemy czesci testeowac po 3h kazdej przed oddaniem
klijentowi, bo nie kupi - bo przeciez juz uzywana !
A takto jest jako zestaw zlorzony gotowe i przetestowane i wiadomo co sie
klijentowi do reki oddaje....

polecam sklep, ktory polecaja twoi znajomi lokalnie, zeby bylo blisko i
wygodnie w razie czego jak sie cos zepsuje... A najlepiej jakis sklep w
ktorym pracuje jakis znajomy.

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-604.246371
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319