Re: A moze to cos ze sprzetem....

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 01:39:36 MET DST

Użytkownik "xmarcel" <xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zacznij od przeinstalowania systemu.
> domyslam sie, ze obecnie zainstalowany jest jakis windows, jesli tak to
> sproboj setupcor lub konsole odzyskiwania(w2k)
> pozdro
Naprawione przypadkiem.... Problem nie występuje po zmianie kabla LPT
drukarki, odkryte przypadkiem... Problem nie wystąpił jedyna różnica była
tak że po dokładnym wyczyszczeniu wszystkiego w środku nie podpiąłem
drukarki. Przekonany, że przyczyną był brud podpiąłem drukarkę problem znów
wystąpił. Po wypięciu jak ręka odjął, no to test zamienimy kabel i...
Wszystko działa!. Teraz chciałbym się tylko dowiedzieć co ma kabel LPT do
myszki i grafiki bo przyznam się szczerze nic nie przychodzi mi do głowy.
Obdzwoniłem już znajomych informatyków i Ci też nie mają zielonego pojęcia.
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966