Re: usb - test

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 18:34:17 MET DST

Dnia: 05 cze 2003, "atticker" w wiadomości
"news:bbo5s0$bi9$1_at_nemesis.news.tpi.pl" napisał(a):

> rozumiem ze jak posalem patch to miales na mysli
> VIA USB Filter Driver a nie jakis patch ?

Right! Dokładnie ten plik miałem namyśli, tylko ja robiłem to tak
dawno, ze zapomniałem jego dokładnej nazwy. Ale zorientowałeś się o
co chodzi (szkoda, że na darmo)

> a ta drukarka to na usb1.1 jest ?

Tak! Ale to nie ma znaczenia do jakiego portu w komputerze (USB 2.0
czy USB 1.1) jest podłączona. USB 2.0 jest zgodny "w dół".
Upewnij się jeszcze, że na tym USB w kompie działają inne urządzenia
(inna drukarka, skaner, pendrive, aparat cyfrowy, myszka itp.
cokolwiek). A jeżeli uważasz, że wyczerpałeś już wszystkie
"kombinacje" zadzwoń do supportu HP. Obsługa jest przyjazna i być
może potrafią poradzić cos nowego.

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**