Re: Spalila sie plyta MSI K7T - pomocy

Autor: Domino (nospam_domik100_at_silesianet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 18:38:27 MET DST

a co sie stalo? mam taka sama i po prostu sie wszystko nagle wylaczylo, ale
po paru dniach off sama sie 'naprawila' - pare razy juz tak miala. jesli to
to, odlacz ja z sieci na 2-3 dni.
btw. ciekawe gdzie lezy przyczyna, mozliwe ze bateryjka sie po prostu
rozladowuje? bo zakladam ze to cos z CMOSem.