Re: LCD vs CRT

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 18:23:24 MET DST

LCD15'

> Tu Ci nikt nie poradzi. Dla mnie na przykład oba rozwiązania
> byłyby za "małe". Do swoich zastosowań też widzę teraz już
> praktycznie tylko LCD (prawie że nie gram, prawie że nie
> zajmuję się grafiką). Jeśli chcesz konstruktywnych rad, przede
> wszystkim określ Twoje zastosowania komputera.

na poczatku dzieki za odpowiedz na pytania.
nie jestem grafikiem.
komputera uzywam natomiast bardzo czesto (kierunek studiow - informatyka).
najwiecej czasu bede przy nim spedzal piszac i czytajac, czasami zagiercze
tez w cos (Baldura 1i2 skonczylem - swietne) glownie wiec rpg ale inne
sciganki czy quake tez od czasu do czasu pojda w ruch :)

i jeszcze jedno pytanie o ktorym zapomnialem:
10. W przypadku LCD mamy wyjscia analogowe i cyfrowe. Czy widac jakas
znaczna roznice miedzy nimi w moim przypadku ?

pzdr.