Re: poserwisowy, legendarny IBM DTLA...

Autor: Model (usun_to_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 17:54:28 MET DST

Użytkownik "Grizzly" <grizzly_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> W 2001 roku kupilem dysk IBM DTLA-307045. Jak pozniej sie okazalo cala
> seria DTLA byla bardzo awaryjna. Wiele dyskow trafialo do serwisow juz po
> krotkim czasie uzytkownia. Moj pracowal bez problemow przez 2 lata.
> Niestety ostatnimi dniami padl i moj :(
> Zanioslem go do serwisu gdzie od reki wymieniono mi na na nowy.

Tzn zaniosles go do sklepu w ktorym go kupiles?
Tez mam taki dysk, tez kupilem go w 2001, ale na razie dziala.
Problem w tym ze jezeli mi padnie to nie mam gdzie go zaniesc - sklep w
ktorym
go kupilem juz nie istnieje (gwarancja byla wystawiona przez ten sklep).
A moze jednak, skoro ta seria taka awaryjna, dystrybutor zajmuje sie wymiana
padnietych
dyskow? Czy jest szansa, ze w razie awarii, bede go mogl wymienic?

--
Model