poserwisowy, legendarny IBM DTLA...

Autor: Grizzly (grizzly_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 17:42:19 MET DST

Witam!
W 2001 roku kupilem dysk IBM DTLA-307045. Jak pozniej sie okazalo cala
seria DTLA byla bardzo awaryjna. Wiele dyskow trafialo do serwisow juz po
krotkim czasie uzytkownia. Moj pracowal bez problemow przez 2 lata.
Niestety ostatnimi dniami padl i moj :(
Zanioslem go do serwisu gdzie od reki wymieniono mi na na nowy. Po
otworzeniu go w domu okazalo sie, ze nie jest nowy - a serwisowany.
Ma na sobie pomaranczowa naklejke z napisem "serviceable used part". Na
"zywklej" bialej naklejce miedzy innymi takie info: Made in Thailand by
Hitachi Global Storage Technologies (Thailand), Ltd. , data produkcji Maj
2003.
Zastanawia mnie jak dluga bedzie zywotnosc takiego serwisowanego dysku?
Czy przypadkiem nie bede mial znowu problemow jak z poprzednia sztuka?
Michal