Re: LCD Belinea 101570 VS Samsung 151N

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 12:22:05 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał
> W papierowej gwarancji nie ma o tym ani jednego słowa. Podobnie, jak w
> gwarancjach innych monitorów, które widziałem.

Norma mowiaca o ilosc zepsutych pixeli to ISO 13406-2
Wedlug tej normy sa rozne klasy monitorow i do nich podpisane sa ilosci
zepsutych pixeili i subpixeli...
Wiekszosc monitorow jest w 2 klasie co wiaze sie z:
typ 1 - 2 pixele (calkowicie bialy)
typ 2 - 2 pixele (calkowicie czarny)
typ 3 - 4 pixele (subpixel kolorowy)

te dane to dla monitora o przekatnej 15'' (dla kazdej wielkosci te wartosci
sa rozne)

polecam zapoznac sie z ta Norma ISO ... tam jest opisane co i jak ...

Wiem ze NEC honoruje ta norme i jesli ktores z wartosci jest przekroczona
... monitor idzie na wymiane

--
Pozdrowionka śle Cray